back to reallity

Så är det tillbaka till verkligheten imorgon då, efter 4 dagars ledighet vilka har varit
väl behövda. Har egentligen massa saker att dela med mig av men jag orkar inte riktigt
det just nu, kan dra en kort resume.
I torsdags var det mys kväll med frida och några öl och vi slutade upp på tommys.
Fredagen spenderades hos hatef med mina snygga kompisar och sen bar det av till sport.
Lördags, vad gjorde jag då.. Jo akter och karlsson och igår blev det en ny mys kväll hos frida
och den kvällen slutade upp på tegel, dit även amanda och matilda kom,
har helt klart vart hårda dagar men det är ju trots allt bara
påsk en gång om året och då får man ju passa på :)

Förresten har jag gjort 2 upptäckter angående min mobil de senaste dagarna,
jag har haft den här mobilen i drygt 1 år. Fick lära mig att der faktiskt går att zooma med den,
varken jag eller mik har förstått de tidigare. Jag har även fått reda på rätt mapp som bilderna ligger
i när man för över bilderna från telefonen i datan. Toppen.
Så strax blir det en bild serie av 1 år gamla bilder.!

Nåväl, ska rita lite nu så kanske jag återkommer senare eller imorgon.

Bjuder på nån bild från gårdagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0