anchoor

Gårdagen då, jobbade på dagen as usual nu för tiden, fick sluta vid 4 så det var skönt.
Gillar att jobba på dagiset, det passar mig riktigt bra även om jag ibland kan känna att jag vill dunka
huvet blodigt i väggen när barnen inte lyssnar och är inne i sina egna världar och inte vill lyssna på fröken,
den känslan brukar gå över rätt fort så det är ju alltid nått.

Vid 7 åkte jag och amanda in till stan för en bar runda då jag skulle vara ledig idag.
Vi hamnade på anchor och satt där hela kvällen och natten och drack öl, lyssnade på bra jävla rock
och träffade en massa spännande människor.
Bland annat en rock-pirat med pirat bandana och trasiga jeans och långt vackert hår, han blev vi lite små
förälskade i såklart, vem vill inte ha en rock-pirat liksom doooh?

Idag fyller mig lillebror jacob 14 år, usch fan vad stor han är, han ska vara typ 7 eller nåt, det skulle
kännas bra! Nina med barn, tetta och calle var här och åt super god middag och fikade med tårta och massa
andra onyttigheter, super mys var det.

Efter kalaset mötte jag maida och satt med henne i nån timme och snacka skit som vanligt och drack
en kopp kaffe (älska statoil latten) Hon är så klok min fru och är så glad att jag är så lyckligt gift :) haha.
Nu blev jag hungrig igen och ska äta lite klyftpotatis med tzatziki och bea, me likee.

Nightynightyyy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0