back hooome

Sådärja, nu är jag hemkommen igen.
Tittade förbi mitt jobb efter sjukan, satt och snacka skit och drack kaffe med brudarma.
mycket trevligt.
Och barnen blev sååå glada när jag kom, satt och myste med dom medans dom bråkade om
vem som skulle sitta i mitt knä först osv, jag känner mig alltid så himla uppskattad när jag kommer dit
och det är en känsla som många tyvärr tar för givet, man vet aldrig när man når en vändpunkt och man
inte har saker och ting kvar och så vidare. Så man får inte glömma bort att man inte ska ta saker
för givet helt enkelt. Man vet aldrig när det är för sent.

"Hold on to what you have, cause you never know when you might loose that special one.."

Nu funderar jag på om jag ska lägga mig och vila en stund eller fortsätta rita på min nya bild,
blir nog ritblocket tror jag. Håller på med en sugar skull just nu och lägger upp en bild när den
är kar och redo för att granskas :)



En latte skulle för övrigt sitta som en smäck just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0