buildings & mountains

Goderafton.
Ska försöka sova strax tänkte jag, ska upp 8:30 imorrn!
Lycka till ida, verkligen! jag har vänt på dygnet så det är helt sjukt, och om jag lyckas ta mig
upp ur mig skönhetssömn imorrn är jag värd en stor guldstjärna.
Eller skönhetssömn kan man väl inte säga att jag får om nätterna, drömmer så helt sjuka saker
nu för tiden, och när jag vaknar har jag ingen som helst aning om jag de har hänt på riktigt
eller inte, as läskigt är det faktiskt! Drömmer att jag sagt och inte sagt saker till folk,
idag somnade jag hos hedvig under dagen i en timme eller så när hon satt vid datan och under den
korta tiden hann ja drömma mig till vansinne, så om jag nån gång säger nåt konstigt och ni kollar
på mig som om jag vore ett riktigt rå freak så vet ni varför!
Vet inte ens om jag skrivit saker på msn eller fejjan längre...
irriterande!

"We drink our wine and wonder why we're really here"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0