gårdageeen

Så blev det tommys igår då as usual. Mötte som sagt upp hedvig och syster sedan traskade vi dit,
hedvig var där en gång förra sommarn med mig och hon gillare :) syster var det dock första gången
för igår men nån gång måste vara det också. Bra kväll med trevligt sällskap,
shakade jätte mycket gjorde jag igår också, jag shakar aldrig på tommys så jag vet inte riktigt vad
som flög i mig igår, nåväl. vi var kvar nästan till 3 tror jag, sen dealade jessica om priser med en gammal
taxigubbe och jag och hedvig skulle gå hem.
Innan gick vi självklart förbi statoil för mat, hedvig en fransk-korv och jag tänkte prova en sån där pizza,
herregud! pizza de var fan ingen pizza, en platt dubbelviktsak med hårda kanter och kycklingen som skulle
vara i märkte jag inte ens. Sen tappade jag den på marken också, skit :(

Meeen då kom räddningen, lille stinis. En orange katt som vi lekte med och tänkte ta med hem.
Sen kom en 31årig pojke och satt med oss där mitt i vägen och säger att katten faktiskt heter leo
för de stod minsann på halsbandet på kattskrället, men nej.
För oss är det alltid stinis. naaw.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0