gårdagen

Då var man hemma igen efter en hård gårdagskväll i stan :)
Mötte upp hedivg och emma vid 8 tiden och vi begav oss först till medborgarplatsen till en ur mys
uteservering hette de kvarnen kanske(?) Och jag ida norberg beställde en cider!,
hör och häpna jag dricker aldrig cider, helt okej men inte alls lika bra som öl så de va en engångs
företeelse fo sure, vi satt där och tog 3 öl kanske innan vi begav oss mot sturehof och tog en
till runda och sen slutade vi upp på soapbar (hedvig rätta mig om jag har fel).
Inte mkt folk i början men de blev rätt bra i slutet om jag inte minns fel.
helgalen och helbra kväll på stan, de tackar vi för.

Var väl hemma hos hedvig runt halv5-5 tiden nångång efter en riktigt plågande resa hem med massa
15-16 åringa tjejer samt 3 fula killar som hade allsång på bussen, båda bussarna!
Ville mer än gärna skjuta dom i huvet allihopa, äckliga människor de där.

Nu ska jag lägga mig i sängen en stund och filosofera lite över livet.




Kommentarer
Postat av: Hedvig

vi var på söderhof o inte sturehof ;) men annars vare rätt! :)

2009-08-04 @ 21:18:39
URL: http://aoui.blogg.se/
Postat av: Ida

åååh men nästan rätt, blir du inte lite stolt över mig? jag som egentligen bara kan namnen på tommys, sportan och tegel liksom :D wohoo näästan! haha

2009-08-04 @ 23:11:43
URL: http://aijdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0