heddan

Nu sitter jag hemma igen och gör ingenting av värde egentligen.
Hade iaf världens mysigaste kväll med min fina hedvig igår :)
Hon kom hem till mig så satt vi på min uteplats och drack öl, eller hon drack faktiskt rosévin som
var köpt i en plastflaska, jätte smart faktiskt! visste inte ens att de fanns sånt men tydligen.
Man lär sig nåt nytt varje dag som ordspråket säger.
Vi satt och snackade skit som vanligt och lyssnade på vår gemensamme man lasse,
ååh bästaste lasse <3

Idag drog hon upp mig vid halv 1 tiden cirkus och sa att det var sol haha, men när vi väl går utanför dörren
för att bege oss till mcdonalds så öste regnet ner och vi va dyngblöta när vi väl kom fram,
och paraplyet hjälpte väl sådär kanske :)

Nu tänkte ja göra nåt vettigt av mitt liv, vad vet jag inte riktigt än..
typ se på tv, kanske lär mig nåt nytt spännande ord eller nåt, hoppas går ju alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0