pappa-dag

Kom precis hem från centrum, har vart och handlat med min käre far som kom hem idag
igen efter att ha vart borta sen i onsdags. Han var ovanligt snäll idag och köpte en
tjocktröja till mig från ingenstans, inte helt fy skam.
Tänkte leka lite med suzan idag, de var ett tag sen nu.
Hon vet inte om det än bara :) men snart slutar hon jobbet så de är nice.
Insåg alldeles typ nu att jag faktiskt jobbar på måndag! om bara en vecka och idag har jag vart
ledig i exakt en månad! Vad har jag gjort för nyttigt den sista månaden?
Absoluuuut ingenting, har typ vilat och druckit öl och det är allt.
Det suger. måsta ta tag i mig själv, kanske ska gå ett varv i spåret eller nåt...

tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0