skit söndag

Igår var en bra dag och bra kväll, natt och morgon :)
Begav mig mot täby och hedvig runt 15 och tog de lugnt och kollade kite kläder,
vid 18 drog vi till emma för poolparty vilket jag nämde tidigare, så där badades det och åts lasagne.
Det tog inte lång tid innan drinkarna var framme och ölburkarna öppnades,
sen vid 22 kanske(?) åkte vi till stan, jag, HV, emma och susu. Först hamnade vi på wokhose kanske
eller nåt för en öl/cider eller två framåt 1 begav vi oss till spybar där resten av natten utspelade sig.
Susu och emma gick dock hem redan vid 2 medans jag och heddis var kvar till iaf halv 5,
massa människor och de blev dö hett till slut när alla fyllskallar ska tränga sig kors och tvärs,
men de var trevligt som satan hur som helst.

Självklart var jag och heddis tvugna att svänga förbi donken också innan hemgång,
när vi väl kommer till tunnelbanan så har jag ju självklart missat min sista buss hem vid 5 så det blev taxi
från mörby, billigt och bra! eller inte!

Vi mötte förresten en pojke i tunnelbanan som såg exakt ut som michael jackson gjorde innan han
blev vit, han kallade vi självfallet för MJ och han hade tom en liten hatt på sig, strålande!


idag har jag bara vart hemma på dagen och gjort ingenting, vid 8 hade både jag och frida så dö trist
att vi gick till mandan för en söndagsöl och som avslut på helgen, samt för att sörja att vi båda
två ska upp as tidigt imoron och jobba. vill inte vill inte vill inte!!

ta mig bort från sverige typ nyss tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0