söndagsfest

Den gångna veckan har vart helt galen och orkar fortfarande inte riktigt skriva allt.
Kan berätta om igår dock, de kanske jag orkar.
Jag och fraijdaa bestämde oss för att ta en öl på akterbaren som ett slut på veckan, men som vanligt så
blir det aldrig bara en öl fast man bestämt sig för det innan. Men hur som helt, vi gick dit och va där tills
de stängde vid 10 typ, då kom vi på att vi hade kanske 6 öl hemma och att dom kunde vi dricka också,
sagt och gjort. Sen gick det som de gick och vi flög och far runt hej vilt mellan olika hem o hus.
Slutade vid halv 6 tiden att vi skulle ha kvällens 3dje mat fest.
så då gick vi hem och lagada mat, (om man kan kalla de för laga mat vet jag inte men men)


Resultatet av matfesten, majs, bacon och donken currysås.



Tja snyggingar.






Kom hem vid 19 idag och åt salladsmiddag sen lekte jag med frida en stund sen mötte jag upp
mikaela så gick vi hem till mig och åt chips och hon hjälpte mig med min nya data
med att ställa in saker eftersom att jag inte haren susning om hur sånt fungerar..
Följde precis henne hem och nu sitter jag här hemma igen.
Känns jätte konstigt att sova hemma btw, har inte gjort de på hur länge som helst..
Jaja, nu ska jag leka med datan sen kanske läsa och sen kanske göra en sovning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0