stan x 2

Igår var tanken att vi skulle ta det lugnt jag och frida, vi gick och köpte en 3 liters dunk och vi skulle bara sitta
hemma hos henne och dricka vi två, tog tom på min chinos och ett helt vanligt linne samt converse för att
då skulle jag vara för ful för att gå nånstans om vi skulle få ett ryck.
Som om den planen funkade? nej.
helt plötsligt från ingenstans står vi och sminkar oss, rotar igenom fridas garderob för nåt mer passande,
springer till statoil och tillbaka till frida för hon är så smart och glömmer busskort.
Sen satt vi där på roslagsbanan igen för att festa järnet i stan. '
Yes, tog 4 bussen hem fulla som as, och lille fridis missade jobbet idag med för 3dje dagen i rad!
way to go girl! :D haha. menmen, man lever bara en gång!

Nu sitter jag hos bästaste hedvig och vi ska snart gå till emma på poolparty
(några stycken, men vi är ju trots allt partyt så poolparty it is, wohooo)
Sen ska vi ut och röja stan ikväll igen, hoppas jag kommer hem inatt eller om jag tappas bort i stan, då
kommer jag inte hem för jag hittar ingenstans.



mina festvänner plus susu


Kommentarer
Postat av: Hedvig

men ååå var du tvungen att ta den fula bilden!!

2009-08-08 @ 16:54:44
URL: http://aoui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0