tegel-onsdag

Vid halv 8 tiden bestämde jag mig för att åka in till tegel, sagt och gjort.
Mötte upp hedvig och susu vilket var toppen, har inte träffat susu på typ ett år! helt sjukt!
Vi kom dit innan 10 och innan inträdet togs vid så de var bra, beställde snabbt en öl och sen
flöt det bara på. öl efter öl. Och sen kom thuriiis också :) och han var riktigt givmild och jag tappade
räkningen på hur många öl han faktiskt bjöd på, hade väl inte behöft dom typ sista 3 stycken
för mitt eget bästa, lyckades på nåt sätt ändå ta mig till nattbussen, full som en kastrull och jag kände
världen samt jag snurrade omkring, har sår på händerna märkte jag när jag tog min morgoncigg idag
också. Hur som helst, i väntan på bussen träffade jag såklart nya vänner som hade öl,
vilket jag verkligen inte behövde heller men de kändes som en rätt bra plan med mera öl i det läget.
Vinglade av bussen och tog mig på nåt sätt till statoil och sen befann jag mig i en taxi med en snäll
pojke som betalade en taxi till mig hem för han skulle tydligen också mot maggan så de var ju bra.

Nu sitter jag här hemma i min säng, på dåligt humör och sur på allt.
Men Hedvig kommer sen iaf så då kan vi dränka våra sorger i alkoholen.
Tjaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0