tisdag

Idag vaknade jag halv 4, jag måste skärpa mig och vända tillbaka på dyget.
Nästa vecka jobbar jag 4 dagar, har fått jobb nu på dagiset hela terminen om jag vill så de känns tryggt faktiskt.
sen är det ju en annan femma om jag vill de eller inte men jag trivs men vi får se vart vinder bär mig,
vill ju lämna sverige och jobba lite utomlands, man är bara ung en gång och jag kommer verkligen
att ångra mig om jag inte tar chansen medans jag just är det, ung.

Har iaf myst med maida i centrum idag, skulle följa med henne för hon skulle handla lite men de var
jag som kom hem med en snygg väst med nitar på, armband, en sjal, nagel lack och ett
par döööö fräcsha höga svarta stövlar. jaja. så var man pank igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0