1939 returning - Pete doherty

Helt sjukt, jag söp ju bort min engelska mobil under min sverige vistelse för några veckor sen och
igår ett X antal veckor senare så ringer pojken som hittat min mobil från MIN mobil till Louise, en tjej på
jobbet och säger att han har den. för de första varför ringa Louise som är engelsk och har engelskt nr ist
för att ringa tex pappa? Eller amanda som är under 80% av namnen på min samtalslista, har aldrig ens
ringt Louse, har 2 sms från henne. Sjukt, resten är från dan, några från josefa och nåt från eboby.
a några till plus stalkers, så märkligt det här. jaja.



Btw, ryktet om att jag är ett pete fan på jobbet har spridit sig rätt drastiskt, en tjej hade tom  rivit ut en
artikell ur tidningen med han och gav till mig, nåväl man tackar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0