a'rebours - babyshambles

Kul att inte jag står med på rotern för nästa vecka på jobbet, kanske är så att jag med får sparken
trots allt som alla andra, måste prata med min manager imorgon då han inte var där idag.
Ahh jag orkar inte det här, orkar inte med paniken över att vara arbetslös igen! Nog för att jag hatar mitt
jobb men det betalar min hyra så jag måste ha kvar det, helvettes jävla skit jävel vad ska jag
ta mig till? Kan ju hoppas dom bara glömt sätta mig på schemat!
Så jävla orättvist om dom tar bort mig, jag kämpar och jobbar dubbelt så hårt heeela mitt pass varje
dag mer än hälften av alla andra tillsammans gör. Helt ärligt, jag sliter hela tiden och så finns det dom
som står där och snackar i ett hört tills managerna ser. Så orättvist.
Och för er som tänker tanken att jag kommer tillabaka till sve bara för att jag blir arbetslös, tänkt igen.
Det händer inte, får väll ställa mig tillsammans med alla andra stolpskott nere i tuben och sjunga
och dansa järnet med en hatt i högsta hugg om det ska vara så.
Jag lämnar aldrig LONDON.

Ska inte ta ut nåt i förskott men förbereder mig på det värsta.

Btw, det som kommer ut ur din mun är bara ord,
and if u really care for me aah then u let me, oh christ knows u would let me be...

Kommentarer
Postat av: Jess

Du är duktig och kämpar. Det är bra. Ge inte upp.

Vi ses om två veckor! =)

2009-12-30 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0