Demon - Laakso

Gåedagen var galen, pappa hämta mig på skavsta vid 7 och sen hämtade vi upp maida och åkte hem och
åt, oxfile och potatisgratäng, matorgasm helt klart. Mysigt att sitta med familjen igen, sen dracks det öl
och sedan fick vi den briljatna iden att åka till stan, först nivå och drack drinkar och shots tack
världens bästa maida och bjöd hela kvällen. Sen blev det grodis, inte helt min cup of tea riktigt menmen.
blev kanonfull, finns inga ord. Inte så konstigt kanske med tanke på alla drinkar, shots, öl och
kors i taket drack tom cider, jag dricker inte cider.

Skulle ta taxi hem men blev utslängda från taxin och var kanonsäkra på att vi va i täby men tydligen inte
för hittade ett kvitto imorse om att vi va i järva krog, järva krog kom igen.
tydligen ett statoil där, märkligt där vilade jag en stund. åkte hem med nåt vi trodde va en taxi men visade
sig att de va en vanlig bil, själv trodde jag att vi va i samma taxi hela tiden men icke.
hittade även brickorna till jackorna hemma, gudarna vet hur vi fick tag på dom, härjade väl runt i jackrummet.
Söp bort min mobil också, självklart min engelska också så nu vette fan vad jag ska ta mig till,
förstår inte hur jag lyckas, har supit bort mobil, kamera och ipod nu på mindre än 2 månader, way to go
girl! maida blev bestulen på smink och kort hon, eller supit bort kanske vem vet.

Mår sämre idag än nån annan gång jag kan minnas, om jag var bakis igår så är det ingenting jämfört med
idag, rena barnleken igår.

ikväll blir det nog bara att vara hemma här och se på film med familjen och kanske barca matchen
också, det blir bra det. Ska äta så mkt chips och vitlöksdipp idag, så mycket jag jag spyr man får ta och
passa på nu, det är inget vi är bortskämda med där hemma.

Btw, mandy ätit KOOOOORV idag?


Kommentarer
Postat av: adam

håller på nu, falukorv! :D sista tyvärr :( köpte as god ost idag, så nu hyvlar jag för fullt. fettojag.

2009-12-13 @ 00:05:24
URL: http://svineflue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0