Club foot - Kasabian

Jobbar 3-8 idag, endast 5 timmar eftersom dom skär ner på allas tider nu får se om det bara är denna
vecka eller om det kommer fortsätta så här. Ska börja söka nya jobb dels för att lönen suger redan som
den är och det kommer suga ännu mer om jag måste gå ner så mycket i timmar och dels för att
klädaffär är verkliegen igenting för mig, det jag kan lova. Inte min grej så vill inte vara kvar ändå..
Så får väl se vart jag hamnar, kan ju alltid hoppas på en sunkig indierockbar i camden, de skulle va nåt!

Efterlyser även min älskade roomie som inte kom hem igår, var är du? jag är orolig.
Men antgaligen hade du bara super kul efter att alkoholen hade gjort sitt, jag gillart!

Några bilder från personalfesten förra veckan.


Jemma och Jag :)


Jag, Louise och Josefa :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0