giddy up - the hives

Pratade med min manager idag, när jag skulle prata med han innan min rast sa han.
"ida, i know, we talk later" tack för den tänkte jag good bye jobbet men sen efter rasten pratade han med
mig iaf och sa att jag dont have to worry och att han än så länge bara satt mig på 2 pass nästa vecka men
han visste att jag ville ha fulltime och skulle fixa det så där föll en sten från mitt hjärta haha,
jaja kontraktet går ju iaf ut om en månad men ändå, skönt för nuet och ska prata med han igen på lördag
när jag jobbar nästa gång om hur jag jobbar och så. Han ville tom ge mig sitt mobilnr idag iaff att jag mot
all förmodan inte skulle få tag på han på lördag, synd att han är stenbög bara annars hade jag haft halva
inne, synd jätte synd.

"amanda and ida is the best fuck the rest" såna tröjor ska vi trycka upp och ha som nya sunktröjor haha
Men lp och dif får duga ett tag till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0