horses - roses kings castles

Ah men den här dagen började ju bra, skulle börja jobba kl 10 för dom hade ändrat min tid till 10 från
kl 2, men nejnej när jag kommer till jobbet, dödstrött och knappt kan hålla ögonen öppna kl 10 så har
dom minsann ändrat tillbaka mitt pass till 2-11 ist! Kul, då var det bara att vända om hem igen så snart
ska jag iväg och jobba på riktigt, så typiskt hatar 2-11 passen,så frunkansvärt meningslöst.

Jag är ett geni hur som helst! Har fått en stackars ny tjej att jobba mitt pass den 1:a :D
Strålande, lockade med att det var dubbelt betalt och då nappade hon, snälla emma :)







Ahh go fuck yourself


Kommentarer
Postat av: Emelie Richter

Vart jobbar du någonstans? :)

2009-12-29 @ 14:41:15
URL: http://p4nnkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0