im on fire - Brucan

Kan inte vara hemma for det ar en man med mask som rengor alla rum sa kan inte vistas dar pa typ 3
timmar, har inga klader what so ever for maste tvatta precis allt for att dom ska rengora och skit, kul.
Ar pa vart stammis internetcafe har i china town nu och har skrivit ut skit boardingpasset och sant, har aven
hunnit till liverpoolst och fixat tag biljetter till och fran stansted och ska nog ga till banken i piccadilly
snart och fixa lite, har man inget att gora sa har man. Borjar inte att jobba forrens kl 6 idag.


Senaste veckan har det vart fullproppat med rap pojkar inne pa tuben som star dar och sjunger eller
pratar eller vad man sager sina usla raptexter och sen forsokt salja sina skivor till mig, ar sa trott pa
dom som bara tjatar pa mig. sa idag utbrast jag "I HATE HIPHOP" och hella vagnen vande sig om.
Tacka gudarna for att jag skulle av vid nasta stop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0