Lost in the supermarket - The clash

Nu är jag hemma igen från dagens äventyr i min ensamhet, åkte som sagt till camden market för det har
vart sjukt fint väder idag, soligt och härligt (ja amanda jag använder orden härlig och go)
Passade på att skaffa mig en ny tattoo i brist på annat, en jätte snäll polsk pojke som var jätte duktig, snabb
och billig. okej det där kan misstolkas men a ni fattar.
Köpte även 2 stora svartvita posters på marknaden med the smiths och the clash att sätta upp här
hemma på väggen, lilla amanda har ingen talan om det haha :)
Efter det begav jag mig till 99p affären och inhandlade alla tråkiga nödvändigheter som balsam mm.
När jag skulle ta tuben hem igen så var det ca 47 galna stenpackade tomteklädda amerikanska turister vid
plattformen så tuben ville inte åka så fick vänta hur länge som helst, när jag sedan skulle byta i bank så
skulle dom givetvis också av där så fick vänta i evigheter där igen för att komma hem. Tog cirkus
1,15 h för mig att komma hem, kul jätte kul.

Nu sitter jag och håller tummarna för att amanda också börjar sent imorgon så vi kan gå ut ikväll,
har redan inhandlat äckelvinet så det är klappat och klart.
Ingen av oss var ute igår så det är dags nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0