Love under key - Larocca

Min pappa klarar sig inte utan mig så han har minsann betalat en biljett till mig till sverige på fredag,
så är alltså i sverige fre-sön, hade aldrig betalat en resa till sverige själv för jag trivs här men det ska bli
härligt att krama min pappa, gå till graven och äta kött och ta med sig saker hem hit från sverige.
Och dricka öl förstås, här dricks bara vin förstår ni för det är för dyrt annars.
Har ett uppdrag till maida också, hårfärgning på lördag så du vet.

Konstigt att åka till sve dock då jag inte planerat på att komma tillbaka ens under en helg på ett bra tag,
menmen. Ska ta med mig massa knäckisar tillbaka hit till mig och adis iaf, det blir bra det.


Här bodde vi i warwick avenue, känns som tusen år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0