My propeller - Arctic monkeys

Dagen på jobbet igår var helt galen, hur mkt folk som helst och stressade sönder mig där inne i fittingroom,
men det är väl rätt logiskt när det är den största shoppingdagen på hela året här i London.
Mitt under passet så gick managern runt med en stor bunt med kuvert och delade ut till folk, i breven så stod
det att folk fick sparken, får man göra så? var hur nervös som helst att jag skulle få ett brev för det var många
som fick det som började samma dag som mig men jag klarade mig denna gång...
Helt sjukt.

Sarah Jessica Parker var hos oss igår och shoppa loss och jag var den på hela jobbet som fick springa
fram och tillbaka till vårt stora stockroom för att hämta kläder till henne i hennes storlek, hon är en storlek 4,
4! hur litet som helst. coolt va? :D

Efter jobbet gick jag och josefa och åt på mcdonalds ( vi förtjänade det efter vår långa dag på jobbet )
Och sen hem till henne och drack vin och fixade oss och sen utgång först i farrington och sen angel.
Riktigt lyckad kväll med min käre vän :) kom precis hem och mår som en överkärd bäver idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0