please please please - shout out louds

Har precis duschat och ätit frukost och känner mig faktiskt som människa igen.
Hade en kul kväll igår ändå, bjöds på lite mat och drinkar och så men jag kom ändå hem relativt tidigt,
managerna var dom som var värst igår, stenpackade hela högen, spec huvudmanagern som styr hela skiten,
Underhållande om inte annat, spec när det var utdelning av typ priser när dom skulle hålla tal, det gick väl
sådär va. Men jag hade en överlag bra kväll förutom incidenten när min kamera försvann, vad är det med
mig och tappa bort saker? Men det måste på riktigt vara någon som snott den igår, jag har gjort allt jag
kunnat för att hitta den, frågat i baren, fått vakterna att gå ner med mig och kolla samt gett mitt nummer till
managern som ringer om den finns kvar där. Så jag får väl hoppas nu helt enkelt, måste ju köpa en ny iaf.
Fan, skit. Men mest orolig är jag över att min pappa ska vara arg på mig för det var han som gav mig den,
förlåt kära far jag ska införskaffa en ny. Om ingen har lust att ge mig en i julklapp? :)

Nej nu ska jag gå och jobba, ser fram emot 9 timmar på jobbet. Igen.



Kommentarer
Postat av: Maida

läs din mail är du snäll

2009-12-03 @ 22:49:58
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0