Road to ruin - The libertines

Kom hem från jobbet för en liten stund sen, har jobbade på självaste julafton. Var full rulle idag och hur
mkt som helst att göra, britterna kör sitt sista julryck nu idag eftersom att deras julafton är imorgon.
Efter jobbet köpte jag lite öl och vin och ostbågar (svenska ostbågar är 7689 ggr bättre än engelska)
menmen.

Har öppnat mina paket nu när jag kom hem, kan ni förstå att jag lyckats hålla mig att öpnna paketet från
tetta o morfar och det från pappa, david o jacob så här länge?
Fick en ny kamera av pappa :D är super lycklig eftersom att jag söp bort min kamera också på pesonal
festen, tack världens bästa pappa! och av tetta och morfar fick jag massa smått och gott, godis,
halsband från SNÖ, en nessesär (stavning?) massa pund och annat smått, är hur glad som helst över
paketen :D TACK!

Btw, när alla andra var hemma i sverige o såg på kalle så satt jag och amanda på oxford st utanför
hennes jobb på en bänk och mös och drack kaffe, detta är absolut första gången nånsin vi fått vår
rast samtidigt :) Ingen av oss känner nån julstämning egentligen, ingen julmat ska vi ha heller,
nothing. Vi ska ut och supa vi, hon kommer hem om ca en timme då kör vi sen ska vi förmodligen
möta upp Josefa och hennes vänner senare, hur vi kommer hem inatt/imorgon vettefan men skit
samma, det löser sig!

GOD JUL fan.
Mamma jag saknar dig jätte mycket en dag som denna, amanda kom hem och kramas med mig nu.





Min present till amanda, en öl, ett ciggpaket och oysterkard fodral med mess selfridge så hon slipper gå
med sitt sketna ikea fodral, vi skulle inte ge varandra når egentligen men ger henne lite smått ändå.
det är hon värd min sköna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0