Secret door - Arctic monkeys

Helt slut, jobbade längre än jag skulle idag, igen.
12-7 men det var bra. Efter ca 40 min på jobbet frågade min manager mig om jag kunde åka till
ett annat miss selfridge i shepherdsbush, jaja sagt och gjort så var där från ca 1 till 7, shit virrade runt som
en idiot i de där shoppingcentret, Londons största I think.
Det är liksom olika avdelningar av olika affärer i olika sektioner, tex oasis var brevid miss s.
Inte nog med det så fick jag styra och ställa i butiken helt ensam mellan 5-7,
inte en enda kotte från miss s var där förutom jag.
Trallade runt där och dansade och sjöng och kollade på tv:n som visade musikvideor och några avsnitt av
the simple life med nicole ritchie och paris.

Tvättning pågår här hemma, Sjukt tråkigt. Känner mig så vuxen, jag gillar inte att vara vuxen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0