Sweet by and by - Pete doherty

Idag är jag legig, känns jätte konstigt att vara ledig såhär en måndag men klagar gör jag inte,
ska göra absolut ingenting idag, (amanda kom och sunka med mig)
egentligen ska jag ha mat dag idag här hemma, laga mat till mig och
amanda men orkar verkligen inte ta mig till tesco och handla mat men ska göra mitt bästa för att orka ta
mig dit.. Är på jätte dåligt humör idag, arg och irriterad på allt och alla.
Vissa människor, seriöst. Skjut er själva.
Nu ska jag rita, dricka en öl för det förtjänar jag och lyssna på massa pete.


Kommentarer
Postat av: amando

du jag och sunket. fuck alla andra. <3

2009-12-28 @ 21:42:39
URL: http://svineflue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0