Uprising - Muse

Jobbade över idag så slutade inte förrens kl 10, 2 timmar extra vilket är bra när man är fattig som
en häst. Louie våran topmanager, alltså manager över allt i butiken så att säga frågade mig idag om jag
ville jobba fulltime och tror att det bara kommer vara denna vecka och kanske nästa där det är få
timmar men man vet ju aldrig, ett plus att han kan mitt namn dock när han inte ens kan hälftens.
Alltid nåt. 
Fick btw veta att det var mer än 10% som fick sparken i lördags, helt sjukt. men what to do.

Sitter och lyssnar på när amanda sjunger i duschen ( ja det är vägg i vägg med vårt rum )
och snart ska vi kolla mer på paradise hotel, Go jackie säger vi bara!!!

Har varit en tönt med fläta och kaffestains på min vita tröja idag på jobbet. Good job ida!



Kommentarer
Postat av: amando

yes i can see her, cause every girl here wanna be her.. she a diva... mohahah

2009-12-08 @ 01:48:58
URL: http://svineflue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0