vinternoll2 - kent

Fy för att vara sjukt säger jag bara, mår riktigt piss men har som sagt inte råd att vara sjukskriven,
tror den här dagen har vart värre än när jag jobbade bakis sist tillochmed.
På min rast ringde jag min pappa också, vet inte vad det har vart med mig idag riktigt men har kännt mig så
sjukt sentimental och har gått runt och gråtit på jobbet, tårarna har liksom bara forsat utan förvarning så har
fått gå och gömma mig bakom railar hit och dit, störd brud.

Fick btw göra charlie run idag, vilken betyder att man går med en från top man
runt med en stoooor vagn som är ett kassaskåp och samla in pengar från alla kassar i miss s, top shop,
sweets ja u name it, förstår ni huuuur mkt pengar detär jag har gått runt och skjutit på?
flera 100.000 PUND! har aldrig vart så knycksugen tidigare i hela mittliv, synd bara att det går en stor maffig security gard och vakar varje steg jag tar plus att jag aldrig skulle klara av att springa 3 meter med vagnen
innan jag skulle dö plus å 56 vakter över mig, Yypiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0