What a waster - The libertines

Idag har vart en mycket spec idag för engelskmännen, det har nämligen snöat 
befolkningen här beter sig som att snö vore nåt heligt, usch säger jag. Men inte kan jag kalla det för snö
egentligen, föll lite snöflingor som dog innan det ens hamande på marken, med detta mina vänner var
ett stort under för alla andra på jobbet kan jag tala om.

Ja som sagt, engelskmännen är ett ytterst märligt folk.

Var och hälsade på amanda idag på hennes jobb på min rast, en pojke där även kallad donken pojken har
en stor fling i mig, han sägger att han fancy mig, fyfarao är allt jag har att säga om den människan.
Han spran efter mig när jag lämnade amanda för jag fick plötsligt väldigt brottom tillbaka till jobbet...
hmm. Detta amanda var sista gången jag kommer och hälsar på dig på ditt jobb!



Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha det roligaste är att donkenpojken säger

" I fancy you.." och vad svarar Ida?!

"Fancy is a funny word!"

hahahahaha

2009-12-17 @ 00:26:46
URL: http://svineflue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0