Alla hjärtans dag <3

Det blev ingen utgång eller ens nåt i närheten för mig igår.
Inte ens en ynka liten öl fick jag ner, mötte mik och skulle egentligen följa med
hem till towa för lite öldrickande men när jag mött mik så mådde kände jag att jag
inte alls mådde lika bra som jag trodde, så jag vände hem!
Hatar att vara sjuk, men idag blir de iaf en öl eller två. Där med basta.

Idag är det alla hjärtans dag också, jag har aldrig vart den som tycker att det är
den mest speciella dagen på året så jag tar den inte på alldeles för stort allvar.
Men jag måste erkänna att lite mys borde det bli idag, bara för att :)

Ha en bra alla hjärtans dag kompisar.
Och ni som flytt landet, jag saknar er ! <3


Kommentarer
Postat av: amando

å jag saknar dig!

2009-02-16 @ 14:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0