söndag

Resan söndag kväll igen, hatar söndagar. Och helgerna går alltid för fort!
Man vet att det är en hel lång vecka tills man kan släppa allt nästa gång och
bara va. Så imorgon bär det av till jobbet igen, torka näsor och passa upp barn.
Men jag trivs ändå väldigt bra på dagiset, känner att jag gör nån nytta :)

Igår var jag hatef och nisse hos mig en stund och drack öl innan vi  begav oss
till alfi på fest, var ganska mycket folk där faktiskt. 
Var en bra kväll om man bortser från vissa händelser och stunder. 
Hur som haver, helt klart godkänd förövrigt. 


Nu är det minsann GG på 5:an vilket jag verkligen inte ska missa. 
Såg på reklam nu också att det är kingdom of heaven på tv ikväll,
ÄLSKAR den filmen, tycker om riddarfilmer och sånt :) mycket bra !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0