täbyrusch

Idag avslutades helgen med en visit i täby med familjen plus hatef,
skulle ju som jag nämt tidigare köpa träningsskor och annat att ha till när jag
nu ska börja träna igen, men icke. Hittade ingenting som lockade.
Istället kom jag hem med en stickad tröja och en lila skjorta från hm.
Får ta det jag har hemma så länge helt enkellt.
Tänkte gå och träna imårrn så om nån vill med så är de bara att slå en pling.

Förresten, har jag sagt att jag ska till åre på onsdag?
Det ska jag iaf och de ska bli så skönt med lite miljöombyte bara, slippa
stressen här hemma och bara koppla av.

Nu är det minsann beck på tv vilket jag ska kika på, looove gunvald.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0