tillbaka till verkligheten, tuupiskt.

Tuuupiskt, tillbaka till verkligheten igen.
Har inte sovit mycket alls inatt, kom hem mycket senare än beräknat pga att tåghelvettet
skulle stanna hela tiden, bromsarna gick sönder och jag vet inte vad.
Och nu är det till att gå och arbeta igen.

Har vart riktigt skönt att komma bort från bega, tänka lite, ingen stress.
Jag uppdaterar när jag kommer hem efter jobbet om min händelserika utekväll
i lördags.

Och maida, se till att vara vaken, allert, jobbfri, och kramgo kl 2 när jag slutar,
för då ska du möta mig på en cigg om inte annat har jag bestämt. :)

Åh jag har blivit så kärleksfull under tiden jag vart borta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0