halv åtta hos mig

jobb idag med, dock bara 5 timmar så det var skönt.
samma imorgon med, känns lite drygt att jobba så kort men de får gå ändå.
Ska till läkarna imorgon också btw, fixa ny medicin bla...

Har vart super bra idag förövrigt, jag gick nämligen till friskis helt själv,
köpte ett jumpa kort för ett halvår. inte för att jag ens kommer att vara i sverige så
länge men ändå, man tjänade på att köpa halvårsvis än månadsvis så nu blir det
till att träna för att utnyttja det. Trist att hoppa runt på olika sätt, hålla koll på armar
och ben helt själv. Det ät däremit grymt kul att kolla på alla andra som har noll
kordinations förmåga och bara står där som riktiga frågetecken.
Kan inte säga att jag är världsmästare själv men jag håller iaf koll på mig själv!

Åh idag började halv 8 hos mig, haha jag älskar de programmet!
4 okända människor som ska laga mat åt varandra och så är de en gubbe som pratar
i bakgrunen som fäller helt sjuka kommentarer.
"detta skulle även fått tarzan på knä", "jag skulle också behöva gå ner 53kg men jag har inte
kunnat lämna min fru än", äh han är skit kul hur som helst.
Och mikaela kolla på de nu, heeeela avsnittet innan du retar mig!

Kommentarer
Postat av: Miko

Haha jag kollade typ 2 min, sen pallade jag inte kolla mer..



TANTprogram!!!

2009-02-02 @ 23:19:49
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: Camilla

duktig du är som börjar träna själv! =)

2009-02-03 @ 09:46:11
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0