2009

Mitt första inlägg år 2009...

Nyår spenderades som jag nämnt tidigare på en ö som hette edholma om jag inte minns
helt fel, vi var närmnare 25 st på nyårs dagen/natten och åt gott och festade, sjöng singstar
och spelade bazz. Jag och de flesta andra badade även bastu och doppade oss själva i de
typ nollgradiga iskalla vattnet, jätte bra.
Dagen efter nyår bestämde vi oss för att stanna en dag till så vi kom inte hem förrens igår, alltså
annandag nyår eller vad man ska säga. Finns nog inget som heter så men ändå.
Lyckad helg helt enkelt.

Idag är jag mega trött, helt slut i kroppen känner jag.
Somnade ändå relativt tidigt idag om man jämför med tidigare, halv 1 släckte jag och somnade..
Hur som helt, as trött!
Idag kommer min morfar hit och lena och min älskade vilda :D
Jag längtar jätte mycket, ska bli jätte kul att dom kommer hit tycker jag.

Senare ikväll kanske jag ska träffa hedvig också, har ju inte träffat henne sen i september typ
eftersomhon bott i london sen dess, så de blir kul. Ska försöka få tag i henne lite senare.

Nu ska jag ta mig nåt att äta för min mage skriker desperat efter käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0