another friday

Så var det fredag igen, skönt med helg!
Mötet jag var på idag gick bra, orkar inte gå in på detaljer så vi lämnar de så.
Det gick bra.

Sitter som vanligt, precis som alla andra fredagar och undrar vart man ska ikv
och vad man ska hitta på. Har några öl här hemma som ska avvaras senare
framåt kvällen, kanske ska man se på lets dance? Det gjorde jag förra fredan haha.
Mik tycker jag är en tant som kollar på men ändå, hon kommer nog hit sen för
att hjälpa till att styra upp kvällen. Var ju trots allt super bra förra fredan när jag bara
var hemma och såg på tv och åt chips, så idag har jag en fredag att ta igen!
Skit bra juee.

Från de ena till de andra så är jag så sjukt trött på sverige,
orkar inte emd de här landet, klimaten, minnena eller människorna här.
Trött på falska förhoppningar samt falska vänner.
Är nära på att bara packa en väska och dra, dra fort som fan.
Nån som vill haka?

Miss u hun



Kommentarer
Postat av: jess

kom darling . kom nuuu !!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

2009-01-23 @ 20:59:47
URL: http://jessp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0