En onsdag

Jag är så trött, idag också jag vet.
Vill bara soova, jobbar till klockan halv 6 imorgon vilket inte känns alldeles för kul.
Men det är bara att bita de i sura äpplet som man säger ;P

Har även tänkt brja träna igen, ta tag i det ordentligt. Jumpa på friskis tänkte jag,
har ändå gått på de i 1 år sammanlagt förr i tiden så helt kass kan jag inte vara.
Tar tag i de på söndag eller måndag eftersom att jag jobbar så sent hela veckan och
inte hinner med nåt pass innan dess.
Jumpa är ganska bra faktiskt, man tränar hela kroppen under en timme och man
slipper gymet, gymma har aldrig vara min grej så jag tror jag droppar gymmet nu,
det enda jag gör när jag är där är ändå att springa på bandet eller köra rodd..

Nike har hur mycket snygga träningskläder som helst, får ta mig till stadium och införskaffa
mig de jag behöver, det är alltid mycket roligare att börja träna när man har lite nya kläder och
man känner sig snygg, Tycker jag iaf, mer motivation liksom.
"det nya måste ju faktiskt användas"



Kommentarer
Postat av: Camilla

nike är mitt favoritmärke :)

2009-01-28 @ 19:07:01
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0