fredag

Hallåhallå.

Vaknade kl 10 idag faktiskt, det var så ljust ute och kunde inte sova längre.
Skönt att vakna så att man har hela dagen på sig att pyssla med saker och ting,
inte för att jag vet vad de skulle vara för saker men ändå, för sakens skull.
Har pratat med jess i telefon i över en halvtimme också, ganska lång tid men när man
inte setts på ett tag så är det inte alls så länge som de låter!
Usch vad jag saknar henne men jag är så glad för henens skull att de går så bra,
och jag ska hålla tummarna för att du klarar provet!

Funderar på att ta bort tejpen och plasten på ryggen som sitter för tatueringen,
haha de gör ondare att ta bort tejpen än att tatuera sig fan,
igår gjorde de faktiskt inte ont alls, jätte konstigt var det.
Ska nog ta bort den nu så jag hör av mig lite senare.


Snygga stövlar från ellos, ca 400kr, inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0