Godmorning friday

Godmorgon, ja morgon är det trot eller ej. Vaknade upp för bara en timme sen drygt,
alltså runt 1 vilket är väldigt konstigt för att vara jag. Vaknar aldrig så sent i vanliga fall...
har sjukt ont i huvet också, kanske kan lgga nåt i de kanske men ändå.
Jag behöver ett jobb, ett jobb så jag har nåt att göra istället för att sova bort dagarna
och känna ångest varje gång jag gör det..

Idag så är det fredag också, kommer väl antagligen att hamna på sports men just nu har jag
inte lust alls, vill inte alls ut idag. Vill bara ligga här hemma i min säng helt själv och
helst slippa prata med någon över huvud taget.
Så känner jag för denna fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0