Grattis och gissa hunden

Först och främst så vill jag passa på att gratuera min älskade moster tetta som idag
är helt klar med lärarutbilning och är på riktigt gymnasielärare i hemkunskap.
Grattis grattis.

Åter igen, fredag idag.
Fick nyss veta att den lilla lilla camilla ;P ska till sportis ikväll så maybe dyker jag upp unga dam.
Fick även veta att min man är ensam hemma så kanske svänger förbi han en stund innan
och bjuder han på en öl eller så. Då blir han nog glad, de vet väl jag de.

Nu ska jag rita en doberman!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja jag tycker minsann att du & mik ska pallra era små rumpor bort till sportis å dricka öl med mig!

2009-01-09 @ 16:14:06
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0