Livet härmar konsten

God dag.

Som sagt så var jag hemma igår, en lördag. Mik kom dock hit vid 12 tiden och snacka skit och
tog en öl samt såg lite smått på scream som gick på tv igår. Konstig film verkligen, blir så
irriread när jag ser på sånna filmer när människorna är så jävla dumma och inte bara springer
när dom ser nåt psycho som börjar jaga dom med kniv, nejnej istället står dom och kollar ett bra
tag på psychot för att sen efter alldeles för lång tid springa skiten ur sig.
Idioter! Hatar såna filmer, kärleks filmer eller riddarfilmer ska det vara!

Träffade iaf min hedvig idag i täby, tog en fika och satt och pratade i 2 timmar innan hon skulle
bege sig till bion med en annan vän. Mycket trevligt var det, jag har saknat den tjejen!
Kul att ses och vi hade för mycket att prata om så tiden räckte inte riktigt till kände jag.
Får ta mig en snabb visit till london snart för att kramas lite mer med henne.

Nu ska jag krypa ner i sängen med mitt ritblock och en kopp te, känner mig lite halv krasslig.


"Livet härmar konsten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0