Min förlorade värld

Så nu var nästan helgen avklarad igen, söndag är alltid en tråkig dag för då vet man
att veckan är igång igen dagen därpå.
Hur som helst, igår var de ju lördag och vi befann oss hemma hos mig, jag, mik,
nils, hatef, poja var här, wojtek även han en stund. Vi spelade kort, buzz och singstar.
Vissa är ju såå bra på att sjunga verkligen, inte en ton rätt (säger inga namn,
det får förbli hemligt) Iaf så var det en trevlig och relativt lugn kväll så jag är nöjd!

Har inte så mycket att dela med mig av förutom det i nuläget så jag kör en eller flera
update/er senare, ska brygga en skvätt kaffe nu tänkte jag, samt lyssna igenom min enorma
kent samligt jag har på hyllan, alla skivor rättare sagt.

Dem jävlarna tog oss en efter en
Dem ljög och bedrog oss med sanningen
Dem jävlarna tog min älskling där
Från krönet av kullen kan jag se
Min förlorade värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0