sports?

Idag har det varit en riktigt seg dag, har legat i min säng näst in till hela dagen och
haft OTH maraton med mig själv. Kan de de hur många gånger som helst.
Lika bra ändå.

Fick nyss ett samtal av mik som sa att de tydligen skulle vara drag på sportsbar/club idag
med tanke på att det är 13dags afton och så.
Funderar på att kanske gå dit en sväng och kolla läget lite och så, känner att jag behöver
göra nåt nu eftersom att jag vart så nedrans nere hela dagen.
Kanske blir bättre om jag tar tag i mig själv och går nånstans.. ?
Hur som helst så kommer mik hit snart och dricker några öl och så får vi ta det som
det kommer sen, natten är ju trots allt ung.


En bild på mig och min snygga vän från nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0