the boss

Måndag.
Jag har jobbat idag, dom ringde idag från de där röda dagiset vid norrgårdsvägen
imorse och frågade om jag var ledig, Jag är med är ledig svarade jag då.
Så iväg bar det, jobbade till 16:30 och ska jobba även imorgon 8:00-6:30,
tungt med 8,5 timme men men det är pengar som är sjukt behövliga!
Kommer förmodligen få fast och jobba där varje måndag och tisdag så jag är
nöjd! Bra start på veckan i ett förövrigt jävligt tungt liv.

Idag sålde även Bruce Springsteen biljetter, han kommer hit i juni och vem eller vilka om
inte jag och pappa satt och uppdaterade på datan imorse för att få biljetter?
Jo självklart! SÅ VI HAR BILJETTER TILL BÅDA DAGARNA!!
LYCKAN ÄR TOTAL!!!!

För jag ska se på THE BOSS även denna sommar, iår på sthlm stadion!

Förövrigt världens sexigaste 60 åring.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0