bad update

Har inte bloggat sen i måndags nu, var för trött igår och i måndags slutade jag
förvånandsvärt upp på sports, igen. Var rätt så mycket folk om jag inte minns fel.
Var kul att gå och göra nånting med tanke på att jag bokstavligt talat grävt ner i mig själv
i mitt rum i mörkret sen i fredags, är i en svacka just nu helt enkellt...

Hade även familjemöte idag med min psykolog, en sjuksköterska, pappa och hatef,
det var på tiden att det blev av. Jobbigt var det, tårar men ändå bra.
Skönt att rensa luften lite på ett sätt så dom förstår sig på mig.
Så nu hoppas jag på förbättring och de verkar som de kommer bli de också.
Bra och behövande alltså..

har inte så mycket mer att säga just nu så jag återkommer helt enkellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0