V. 3

Mådag och ny vecka igen, just nu har veckodagarna ingen som helst betydelse för mig.
Innan jobbade jag ju alltid mån-fre men nu får jag knappt nåt jobb längre,
har inte jobbat på jätte länge och de börjar smått gnaga i mig.
Ångest för att inte jobba helt enkellt, måste ha jobb måste ha pengar,
och måste garanterat få nånting att göra för att fördriva dagarna!
Men vad ska man göra? letar jobb hela dagarna men utan framgång.
Nån som har ett förslag på vad jag ska ta mig till?

Idag då, har gått en promenad i blåsten, kände att jag behövde rensa hjärnan lite grann
plus att jag inte klarade av att sitta hemma längre, så ja jag började gå helt själv
utan den minsta aning vart jag skulle hamna nånstans, helt plötsligt står
jag utanför mammas klassrum i hacksta skolan och kollade in.
Då kom jag på mig själv och tänkte, varför? Jag vet inte..

Gick då hursom helst med gråten upp i halsen och mötte hatef och tog en
latte på anjas, och nu sitter jag här hemma och väntar på att PB ska börja.

Aja, har inte så mycket mer att dela med mig av för tillfället så vi hörs .
Tjaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0