dagen

Gårdagskvällen spenderades hos suzan som nämt i nåt tidigare inlägg,
vi snackade skit och drack vin och inte så mycket av värde egentligen.
Vid 10 tiden typ kom även amanda och sällskapade och vid 1 nånting drog jag och adam oss
hemåt mig för att äta popcorn och chips, vi ställde kl också, skulle upp vid 12 idag för att shoppa
i täby men vi kom inte riktigt upp då va, oväntat?
Våran täbyvistelse idag kan ha vart den sämsta nånsin, när man verkligen letar efter nåt som finns de
såklart inte så kom hem med leggins, örhängen, trosor och två linnen/t-shirtar..
Misslyckat! haha...

Sen har jag bara slappat hemma. Ritat som en galning så mitt lillfinger är helt stelt och jag kan
inte röra på det alls. Nu ska jag nog läsa mer i min bok som jag fö älskar.
Tja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0