I try to hold my head up high

Idag vaknade jag inte förrens halv 2, jag sover aldirg så länge, och det värsta är att jag
fortfarande hade sovit nu om de inte va för att min far bestämt skulle ställa sig utanför mitt
fönster och slipa vår träsoffa med en sån här slipmaskin som hörs som bara fan.
Så nu är jag uppe iaf och har precis duschar vilket var mer än behövligt om man säger så,
ska strax bege mig mot centrum för att möta upp suzan på vad hon tror ska bli en fika på anjas
men jag ska minsann kämpa för en öl på akter jag, haha är de tisda så är de right?  ;)

Och nyss ringde adam och föreslog en tisdags öl ikväll och de tackar man ju inte nej till
iförsta taget, får se vad som händer och vad jag gör, är lite oklart i mitt liv nu överhuvud taget..

I try to hold my head up high.


En sjuuukt gammal bild på mig på akter, tror inte ens jag fyllt 18 här ens en gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0