Fridaaaay

Gårdagen då.
Till att börja med så vill jag säga att bruce springsteen konserten var helt klart bäst!
Stod o hoppade och vifta med armarna i 3 timmar så jag har nog lite träningsvärk idag om jag
ska vara ärlig, men det är det mer än värt!
Finner inga ord, the boss helt enkelt.

Efter begav jag mig mot tegel där de flesta var, massa skolor tog ju studenten så det var helt propp
fullt med folk, man kunde knappt röra sig till en början sen började folk droppa en efter en så då var
det lugnt igen. Hade kul hur som helst, shakade väl mest antar jag.

Nu ska jag bestämma mig för vad jag ska göra denna afton. Uppdaterar later.

Jag finns här för dig whifey.
Love yoouuuu



Kommentarer
Postat av: M,

<3<3<3<3<3<3<3 Jag finns här för dig också. Volim te

2009-06-08 @ 13:37:16
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0